Tuesday, October 19, 2010

menanti dirimu

aku x suke btul dgn feeling ni..rindu..ye rindunye kat kau hanya tuhan je yg tau..bukannye ak boleh cakp aku rindu kt kau..kalau la aku boleh ckp kat kau kn bagus..kau tau x hati aku ni da mcm kedai runcit..ade gula, garam n peria..aku epy bile kau bgi aku gula, terasa mcm budak kecik yg dapat gula-gula.. ak sedih ble ko bagi aku garam..lagi perit bile kau bagi aku peria..

kau tau x rindu yg aku tanggung ni bukannye aku boleh bebaskan die..dah lame terperap dlm hati aku ni..da mcm ikan pekasam..korang penah makan ikan pekasam x? sedap kn ikan pekasam ni bile makan ngn nasi yg panas2 ni..da2 continue balik...rindu aku ni useless n hopeless..mcm mane aku nk lupekan kau..mcm mane aku nak lari dari kau..kenape kau hadir dlm hidup aku.. bg aku kau ibarat bayang2..sentiasa mengekori aku..mcm mne aku nk cakap aku rindu kat kau..kau tau x perit nye feeling ni..kau bukan nye tau aku rindu kat kau..aku rase kau pun x kan tau sampai ble2..

oh hati usir lah rindu ni..rindu yg x berguna..rindu yg ak simpan sendirian..andai kau bace blog ni..aku rindu kau..


 Ya Allah aku mohon jangan biarkan aku merinduinya lebih dari aku merindui diri Mu dan keluargaku..


                                                  moga kau di sana dpt merasai rindu ku ini


-withfullofloveandsmile-

No comments:

Post a Comment