Thursday, December 2, 2010

1 2 3 SMILE

Senyum lah,
Senyum lah,
Ahai cik mek molek….


comelnye...alolololo

aku pos entry ni coz tibe2 aku teringat  satu hari tu..wktu tu kt examination hall..aku duduk la sebelah satu pompuan ni..die bukan bdak course aku..kenal pun x..da duduk sebelah kan..ak pandang lah die..die pun pandang aku gak..dah tu aku senyum la kat die..cehhh…boleh plak die pandang aku cm x de perasaan..bukan aku nk ngorat pun..aku pompuan la..x kan aku nk masuk line plak..aku straight la..hehehe..kalo muka hot cam Reese Whiterspoon xpe lah gak..aku pun dah x cam muke die dah..


aku suke tgk die berlakon..memang best

yang tu satu kes..ade satu hari ni gak..waktu tu aku queue  nk withdraw duit..sebelah aku ni pompuan ..aku senyum la kat die..cehhh..same cam kes kat atas la…pandang aku cm x de  perasaan..woiii..aku senyum kat korang la..bukan kt dinding..apsal la dorang ni..sekurangnye balas la balik kalo org senyum kat korang..lagi pun senyum tu kan satu sedekah..x yah kuar duit pun kan..

aku terpikir gak nape la org2 seprti di atas ni x reti nk reply balik kalo org senyum kt dorg..maybe sbb x kenal kot n pkir pas ni x jumpe dah...tp kan melalui satu senyuman  tu, boleh terjalin nye satu persahabatan..dari senyum satu same lain tu lah kite boleh start sembang2..kan boleh tambah kawan..itu pun kalo salah sorang talkative lah..kalo dua2 diam x leh lah jadi geng..tp kalo kite nk reply balik senyum tu, kene tgk gak lah care org tu senyum kat kite camne..senyum ni ade mcm2 jenis..senyum sinis, senyum gatal,  senyum ikhlas n senyum yg x de meaning..so pasni jgn lah kite segan2 nk senyum kat org walaupun org tu kite x kenal  >_<

merapu by tulip: kadang2 sakit yang kite tanggung dalam hati x boleh nk di ucap dgn kate2..
-withfullofloveandsmile-

No comments:

Post a Comment