Tuesday, December 21, 2010

jalan yang aku pilih

entry ni adik beradik ngn entry yg lepas..terlalu banyak persoalan.. entry ni x lari dari entry  yg lepas..terlalu bnyak kiasan dan cara penulisan yg agak formal..aku da decide jalan mane yang aku pilih.
aku wat keputusan pilih jalan shortcut tu..memang aku x de experience langsung pasal jalan tu..jalan tu ade lubang atau pun x..itu pun aku x tau...kalau aku terlanggar dan terjatuh di sebabkan lubang tu, aku harap aku mampu bangkit, berjalan dan berlari ke destinasi tu..

aku harap aku dpt pegang prinsip aku..aku x nk prinsip tu terlepas..aku kene lupekan yang lalu..kat depan aku skrg ade jalan baru..jalan baru ni menunjukkan kehidupan baru, permulaan yang baru dan experience yang bakal aku cipta kelak..aku kene percaya pada diri aku sendiri..kalau org lain boleh wat sesuatu perkara yg baik untuk life die, knp aku x..aku mesti kate YES pada diri aku..jom kate YES pade diri kite sendiri..

aku paling takut kalau aku putus asa..aku x nk semangat aku hilang..aku tau sepanjang jalan tu aku ade tempat berlindung..tempat berlindung tu lah doa dan sokongan dari mak, ayah, kak n adik2 aku...x lupe jgk sahabat2 aku..terima kasih kalian..

thank you for evrything

merapu by tulip : never say never...yakin pada diri sendiri..kite pasti boleh..InsyaAllah...

-withfullofloveandsmile-

No comments:

Post a Comment