Monday, December 13, 2010

bermonolog

lately, aku xde mood nk post entry padahal bnyk bnd aku nk tulis..xde mood nk wat sumthing..cuti sem ni yg aku tau keje harian aku duk umah tlg mak aku kemas umh, tgk tv, surfing internet, ajar adik aku..kdg2 kuar ngn family..boring nye x wat pape..sejak aku pindah kt selgor itu lah rutin aku time cuti sem..member pun xde..sape pun aku x kenal..sgt lah keboringan..


lappy ni lah peneman aku..eh lappy yg cute ko mesti dah jemu sampai nk muntah tgk muka aku tiap2 ari kn..huahuahua..aku suke blog walking..ade lah dlm 2 3 blog aku always bace..sbb aku suka ape yg blogger tu tulis..aku kagum dgn cara penulisan die..aku suke random bile blog walking ni..nasib lah blog sape..ntah2 korang nye blog pun aku pernah terjah..huhu..aku suke bace blog org lain sbb aku blajar sumthing yg baru..experience blogger tu pun kdg2 aku dpt rase sbb terjadi kt around aku tanpe aku sedar..


merapu by tulip : sebenarnye kite x dpt rase(feel) 100 peratus ape yg terjadi kat sumone tu


-withfullofloveandsmile-

No comments:

Post a Comment