Friday, December 31, 2010

totsiens 2010

x sampai brape minit lagi tahun 2010 ni akan say bye bye.. bagi aku, tahun ni mencoretkan 1001 cerita dalam kehidupan aku..aku belajar mcm2 dari ape yg berlaku sekeliling aku..untuk pertama kalinye aku blajar untuk bersuara..aku jadi lebih tabah dan kuat dalam menangani sesuatu hal..bagi aku isu bersuara ni sgt penting..aku x mahu tertindas dan di perlekehkan..akhirnya aku berjaya bersuara..untuk mereka di sana, mungkin aku tidak memberi yang terbaik, tapi aku cuba jgk menyenangkan hati korang..accept me who i am..

aku jgk penah down dlm tahun ni..down sgt2..untuk melepaskan rase down tu yg aku cume boleh wat dgn korbankan air mata ni..maaf, mungkin bagi kalian aku lemah dgn menitiskan air mata ni..tapi bg aku, aku rase lega..lega yang teramat..mungkin bicara dari mulut aku memberikan maaf kpd mereka, tp hati aku..aku cube untuk melupakannye sampai skrg..mungkin hal itu mengambil masa yg agak lame untuk aku kikis dari hati dan minda  aku..kpd mereka..aku pun mintak maaf jgk..harap selepas ni x de ape yg boleh cacatkan hubungan kite..

dan yg pasti aku terima kejutan di hujung tahun ni..baik punye kejutan!! terkezzzuttt i...entry ni adelah yg terakhir aku post untuk tahun ni..

kpd tahun 2010..selamat tinggal..harap selepas ni aku menjadi lebih baik dari sebelumnye..hei korang, ape azam untuk tahun 2011 ni?


TOTSIENS 2010 dan WELKOM 2011


-withfullofloveandsmile-







No comments:

Post a Comment