Sunday, December 5, 2010

sorry..x nak

ari ni teman mak aku g beli barang2 dapur kat econsave..haha...brg2 kt cni sume murah2 weh ( promote ni )..da nme pun save kat belakg tu, mestilah save kn..kn..aku bejaye kikis chocolate n aiskrim dari mak aku time ni....my favorite  snacks..yabeduuuuu....pas kuar after menghabiskan duit dari melabur di econsave ni, mak aku dengan penuh semangat nye ajak aku teman pegi kedai kasut kat depan econsave tu...da aku ni anak yg baik teman je lah mak aku usya kasut ..( aku yg tulis tp nk muntah kot )


berbulu mate aku ni ha tgk macm2 kasut...aku gile skandal sandals n flat shoes..dlam hati nk bodek mak aku belikan sandals baru..gumbiranya hati..oke aku tipu..sedih beb mak aku x nak blanje sbb aku baru beli ari tu time kt kampung...sob...sob..mak aku punye promote kasut2 lain yg ade kat ctu except sandals..amoi2 ctu pun sibok gak nk promote..bersekutu ngn mak aku nampaknye..haishhh...

mak aku suruh aku try wedges la..high heel la..mak aku ckp sbb aku kurang tinggi, pakai kasut ni nampak la tinggi sikit...sorry mak..permintaan anda di tolak..aku x berminat kasut2 mcm ni...sbb aku x reti pakai..x pasal2 jatuh mcm nangka busuk kang..aku penah try membe aku punye high heel..x berjalan aku pakai kasut tu weh..aku penah tnye membe aku tu x  takut jatuh ke pakai kasut2 cmni..n die jwb kalo kite reti pakai x lah jatuh..kalo pegi kelas pun aku selesa pakai sandals, flat shoes,sneakers n selipar jepun..kalo aku pegi kelas pakai selipar jepun ni agak bernasib baik sbb x pernah kantoi ngn lectrer aku..kalo beliau2 dapt tau confirm kene balik tukar kasut...x kuase cheq...

coolie habissss....


aku x de kasut wedges n high heel..memang x trend aku ni..lantak la..rugi kalo aku beli tp x pakai..nk wat pe kn..maaf wedges n high heel korang x de dalam hatiku ( ayat x bleh bla ).. better flow our way kan..bagi aku biar selesa sbb kite yg nk pakai....maybe one day aku kene belajr gak pakai kasut2 ni...who knows.kiteorg beli kasut mak aku je kat ctu..x dpt sandals pun x pe lah...janji dapat ice cream n coklat...thankq mak for that snacks ..>__<

u ni lawa..tp i x berminat dgn u la..

merapu by tulip : ikut cara kita..selesa dgn diri kita...hargai diri kita kerana kita adalah kita..


-withfulloflloveandsmile-

No comments:

Post a Comment