Tuesday, January 4, 2011

x tau nk bubuh tajuk ape..

first entry tuk taun baru ni..hehe..time aku ade mood n idea je bru ak tulis..haha..sah aku budak pemalas..jeles weh tgk blogger lain leh post entry bru tiap2 ari.. i jeles u..awwww....entry ni ak wat panjg ckit..

aku tuka branch u..so now aku kt segamat...wowwww..gile terkejut nyah envi kt cni...korang datng cni baru korang tau cmne envi die..sape yg da dtg tu or tinggal kt cni sila diam..haha..bru 4 hari aku duk cni...kelas pun x start g.. memang boring tahap gaban..so aku n dua org housemate merangkap classmate decide nk round2 kt pekan segamat..jom pakat ramai2 terjah pekan segamat ni..rombongan mak kiah gtu..pekan segamat ni ade dua pekan..pekan atas n pekan bawah..da name atas bawah, so satu pekan kat atas satu pekan kat bwah..see..sbb tu org2 kat cni panggil cmtu..

pekan atas ade supermarkets, mcd, pizza, kfc, pelbagai jenis banks n kedai2 lain..so bleh choose nk lepak kt restoren fast food mane..kteorg makan kt mcd je..x mampu nk makan yg mahal2..ecececece..aku makan yg set big mac tu..nyummy2..haissshhh..tbe2 lapar plak..maap..pic x lawo..gne handphone torchlight je..

tbe2 tgk pic ni rase lapar plak..haissshhh

pas da mengisi perut yg da main orkestra dr umah lagi (aku duk umah sewa), kteorg pun g la billion..korang tau x billion tu ape..kalo ade yg x penah dgr, try la cri kat Encik Google..habis gak la dlm rm30 aku simpan kt billion..sbb aku sorang budak yg pemalas, kteorg decide nk blek umah je..kalo kt pekan bawah plak, die xd restoren fast food sume, just kedai2 biase je..yg aku tau ade jackel, pos opis n segala bagai..so kalo nk lepak g la pekan atas..ha..time makn kat mcd ni baru aku pasan meaning prosperity ni..each huruf prosperity ni ade meaning die sendiri..owhhh..aku sgt ketinggalan..jangan gelak aaaa...wahai owner mcd sile amek sye bekerja ngn anda sbb sye da tlg promote kan mcd...=_=''

ni die meaning each huruf prosperity

merapu by tulip : belajar trime keadaan sekeliling ngan hati yg ikhlas..ececece..

-withfullofloveandsmile-



 
                                        

No comments:

Post a Comment