Tuesday, January 11, 2011

11.1.2011

entry kali ni aku nak bebel je..sweet kan date ari ni..kali ni aku nak bebel mcm2..aku jeles gile bile tgk org nye blog..lawa2 n sweet gile..wahai cik tulip bile ko nak cantikkan blog ko ni? mcm ade org nak usya je blog aku ni..ayat cm loser n sadis je..haha

first aku nak bebel pasal AJL..org len da post pasal AJL kat blog masing2 sejak ahad lepas..aku bru nak wat ari ni..sah, aku budak rajin  pemalas..memang aku x sangka ana rafali boleh menang malam tu..da rezeki die kan...time aku tulis ni rase cam diri ana rafali plak..haha..aku target faizal tahir yang jadi juara malam tu..tapi memang class la persembahan die..memang layak pun dpt persembahan terbaik tu..x sia-sia baju basah malam tu..pas dah tenggelam dlm air bleh plak terus nyanyi..kalo aku la dah tercungap-cungap..cool kan..

~tolong ingatkan aku~

tipah tertipu aku semalam..korang tau x pasal Mark Zuckerberg si owner fb tu yang nak tutup akaun fb lepas 15.3...aku pun first2 muskil gak..pas da kaya raye banyak duit sume bleh plak nak tutup fb..haissshhh..betul ke?? aku pun x tau..ade satu page web aku bukak ni cakap tu sume rumors je..tp sies kot kalo x de fb susah jgk kot..fb ni bleh la tau pasal latest issue, pasal hal membe n bla bla bla...

pak cik kayo!!! pak cik kayo!!!

hari ni aku cuti..yeahh..x yah g kelas..suke wehh..kiteorang kat cni cuti sbb birthday sultan johor..n then ari ni da x wat pape pegi cari tiket bus..homesick!! tadi g pekan segamat cari tiket bus ari jumaat n cuti mid sem terus..emm..baru aku tau kat segamat tiket bus balik area shah alam n klang terhad..bus x banyak g sane..name bus yg before ni aku x penah dgr pun tibe2 jadi famous among students segamat..so kene berebut la beli tiket time cuti mid sem ni..dulu time duduk kat arau x lah risau sgt..bus berlambak je g shah alam n klang..sini no comment la..

petang td my ayah call..beliau cakap baru dua minggu duduk sane dah nak balik..aku cakap aku balik pun sbb rindu banget ngan boyfren n girlfren aku..boyfren n girlfren merujuk kpd ayah n mak aku ok..baru berangan ayah aku excited sambut kat stesen bus nanti..tapi hancuss lebur angan-angan aku..haha..tapi aku tau dalam hati ayah aku suke..

kan aku balik ari jumaat ni..tiket aku pukul 2 ptg..padahal kelas aku ade pukul 3 sampai 5 ptg..paling busuk pun aku mintak mc la kat klinik..x pun blah camtu je..x penah kot aku wat camni..ponteng kelas sbb nak balik umah..kat segamat kalo nak balik area shah alam n klang x ade bus malam..paling lambat pun pukul 5 ptg..so aku nampak jahat x wat camni?? aku rase cam jahat je wat camni..tapi aku balik pun sebab niat baik gak..wahahahaha (gelak jahat)

merapu by tulip : doa kedua orang tua membawa keberkatan dalam hidup seseorang..andai mereka pergi, hilang lah keberkatan itu

-withfullofloveandsmile-

No comments:

Post a Comment