Wednesday, January 5, 2011

malam ini dan kotak memori

malam ni aku tertengok satu cerita kt internet.. aku sendiri x tau pasal pe aku sedih tbe2..maybe pasal lagu dlm cerita tu kot..cerita tu membuat aku teringat satu cerita..cerita yang ade kaitan dgn diri aku..aku benci tol sedih2 ni..kacau btul mood aku..time aku tulis entry ni, aku di landa serba salah..hei hati..stop la nk sedih2 ni..kite kan rock..mane bleh sedih2 kan..

time aku taip entry ni pun tangan aku menggeletar..aku terkedu, sebak, serba salah, rase cm nak nangis..sume perasaan ni bercampur aduk..knp cerita ini di takdirkan? knp aku yang kena tempiasnye? aku tau pasti ade hikmah di sebalik ni..tpi aku x boleh padam cerita tu sbb dah tersimpan dalam kotak memori..kotak memori yg jauh dalam ingatan dan hati aku..mereka x pernah menyakitkant dan melukakan aku dalam cerita ni..aku cuma terkena tempias cerita dan menyakitkan hati aku sendiri..aku cume lihat dari jauh dan aku ingin katakan yang aku sgt menyesal terlibat dalam cerita ni..aku katakan lagi sekali yang aku btul2 menyesal..andai aku ade peluang, aku x nak mengenali mereka..x nak melukakan hati aku sendiri..

kepada mereka..walaupun korang x pernah tau aku terlibat dalam cerita ni..aku minta maaf sbb tanpa sedar aku menyertai cerita ni..tapi aku yakin yang aku x pernah merosakkan jalan cerita sbb kalian x pernah mengenali siapa aku..mungkin korang yg bace pelik nape aku tibe2 minta maaf wahlal mereka x mengenali aku..biar lah menjadi persoalan..aku minta maaf disebabkan entry ni berakhir dengan persoalan..aku sendiri kesal kerana x  berkemampuan untuk bercerita dgn korang..

so sweetttt


merapu by tulip : andai masa itu boleh diputarkan, semua org mampu menebus kesilapan lalu

-withfullofloveandsmile-

No comments:

Post a Comment