Saturday, January 22, 2011

i'm trying but i can't

entry ni pendek..dan semuanye aku tulis berdasarkan rase cerita hati..

hei kamu!!
aku cube untuk membenci kamu
sedaya mungkin aku cuba
tapi aku x boleh
aku x tau ape sebabnye
tapi yang pasti 
aku x mahu kamu muncul
dalam pentas hidup aku

aku sendiri x suka
dengan perasaan ni
sbb aku x nak 
satu hari kelak
kamu akan menjadi
salah seorang insan
yang aku sayangi

aku usir
perasaan ini
dgn membiarkannya
mengalir ibarat air sungai
kerana
aku x mahu memikirkan
atau mengingatkan nya

aku harap
dapat usir bayangan kamu
cukuplah sekadar
aku x sukakan kamu
jangan sampai aku membenci kamu
kerana aku 
x mahu kamu
jadi insan
yg aku kasihi
kelak

aku mahukan perasaan tu berlalu pergi seperti air sungai


merapu by tulip : kalo kite suka seseorang biarlah suka sekadarnye (x melebih lebih) kerana satu hari kelak kite akan membencinya..dan kalo kite benci seseorang biarlah berpada kerana kelak kite akan mengasihinya

-withfullofloveandsmile-






No comments:

Post a Comment