Monday, January 24, 2011

konspirasi

entry ni x de kaitan ngan black mafia ke ape..ni aku nak crite adekah makcik2 yang bukak kedai makan kat area umah sewa aku ni wat satu konspirasi?..kedai makan kat area aku ni sume tutup..kedai runcit uncle belakang umah pun x bukak jg dari pagi tadi..mane aku nak cari kedai tapau nasi malam2 ni? time aku wat entry ni ngah kelaparan plus perut aku da wat orkestra..laparnye..sob sob (sedih)..


can u give me foods? 

dah la x de benda nak masak..ha..da tau nak makan ape..lupe plak yg aku ade stock meggi kat dalam bilik..hehe..kalo mak aku tau aku makan meggi habislah..kalo kat umah kiteorg adik beradik bleh beli meggi sebungkus untuk sebulan je..mak aku x bagi makan meggi sebab x baik untuk kesihatan..aku da lapar tahap gaban dah ni..jum makan meggi..


ni meggi aku rembat dari encik google

merapu by tulip : xde bende aku nak merepek dalam entry ni..hehe

-withfullofloveandsmile-

No comments:

Post a Comment