Sunday, January 23, 2011

cooking cooking

sejak duduk umah sewa ni aku dah mula start suke memasak..x lah obses just minat memasak tu dah membuak buak..haha..em, ari tu aku blogwalking n terjumpe satu blog tu..blogger ni tunjuk camne nak wat puding roti..owh tgk dari pic blog tu, aku dah mula jatuh cinta nak blajar wat puding, kek sume..x sabar nak balik umah for cuti mid sem ni..excited nak tunjuk bakat wat puding kat mak aku..tapi x tau lah rase puding tu nanti mcm mane..x sabar nye!!

pastu x sabar nak masak kat umah untuk jamu famili..nak tunjuk lauk pauk dari air tangan aku..sebelum ni aku pernah la masak2 kat umah, tapi x lah terror macam chef wan tu..kali ni aku nak masak gempak2 ckit..bleh la tunjuk keteroran masak kat mak aku..haha..tapi x leh lah lawan chef kat umah aku tu (mak)..x sabar nye nak balik umah walaupun hari jumaat ni dah balik.. =_=''


ni lah contoh puding roti yang aku excited nak wat tu..rembat dari encik google

merapu by tulip : tak pernah ade perkataan lambat untuk belajar sesuatu dalam hidup

-withfullofloveandsmile-





2 comments:

  1. okay.
    kau kira hebat, sebab kau pernah dan selalu masak untuk keluarga kau.

    bila aku utarakan hasrat aku untuk masak untuk keluarga,
    tiba-tiba mereka semua nak makan luar. =.=

    ReplyDelete
  2. hehe..aku x la terror masak ungu..ni pun ngah belajar..pe kate ko masak untuk aku je..hehe.. thanks komen..ko org pertama yg komen dlm blog aku ni..=)

    ReplyDelete