Thursday, January 6, 2011

aku bayang bayang

hari ni aku down..ape yang aku harapkan x menjadi milik aku..aku terpaksa terima hakikat itu..ape sekalipun yang aku dapat harus aku bersyukur..aku mahukan hati ini terima dengan penuh keikhlasan..aku gagal pertahankan air mata dari merembes keluar..air mata ni aku tahan dari malam tadi...bangun pagi tadi aku teringat cerita itu..andai aku bisa putarkan waktu, aku x mahu terlibat dalam cerita mereka..aku anggap diriku seperti bayang bayang diri  mereka..sentiasa mengekori langkah dan rentak mereka..mereka x pernah menyakiti aku.. sbg bayang bayang, aku sendiri yang menyakiti hati ini..

ade sbb knp aku label bayang bayang sbg diri aku..cube korang bayangkan..berdiri di tengah panas, kite sbg empunya diri mana bisa memijak bayang bayang sendiri..kerana itu aku katakan mereka x pernah menyakiti aku..bayang bayang menyakiti diri sendiri kerana terdedah dengan kepanasan..begitulah juga aku..rela menjadi bayang bayang tanpa aku sedari..aku x mahu menjadi bayang bayang itu lagi..hidup cuma sekadar bayangan yang boleh muncul dan hilang sekelip mata..aku mahu jadi realiti..

gambar hiasan

hari ni aku buat tindakan bodoh..aku menyakiti hati wanita itu..acapkali aku menyesal setelah melakukan sesuatu dalam hidup ni..sentiasa melakukan kesalahan dan baru menyedari setelah semuanya terjadi..maafkan aku..dpt rasakan diri aku loser..

gambar hiasan

merapu by tulip : belum tentu apa yang kita suka itu terbaik untuk kita dan belum tentu apa yang kita benci terburuk untuk kita padahal Allah SWT itu yang Maha Mengetahui
-withfullofloveandsmile-



No comments:

Post a Comment